PINK!

Róż to taki kolor, o którym mówi się, że łatwo z nim przesadzić. Szczerze? Może i ja w swoim dzisiejszym zestawie właśnie z nim przesadziłam, ale nawet jeśli, to nieszczególnie się tym przejmuję. Uwielbiam ten kolor i uważam, że połączenie tylko jednego intensywnie różowego elementu z dwoma innymi, ale w odcieniu pudrowym, pozwoliło mi uniknąć kiczowatego efektu. Bez wątpienia uzyskałam słodki, ale i przede wszystkim ciepły zestaw, a to jest ostatnio wyjątkowo ważne. Szczególnie zauroczona jestem pudrowymi eskimoskami. Wiadomo, że wszystkie te buty należą do ciepłych, ale te mają od środka szczególnie grube, mięsiste i ciepłe futerko. Do tego są wygodne jak kapciuszki i zdecydowanie należą do tych solidniejszych, sztywnych i trzymających fason egzemplarzy.

sweter - tutaj (klik)
spodnie - Candy_tm
kurtka - Selfieroom
czapka - no name




10 komentarzy:

  1. nice cozy outfit..i like your jacket..
    i'm a pink addicted..
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka i sweter urzekły mnie najbardziej, jednak cała stylizacja jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale uroczo:) uwielbiam takie stylizacje;) śliczna kurtka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny zestaw :) taki uroczo dziewczecy - i wg mnie wcale nieprzesadzony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam też lubię róż :) myślę, że świetnie się Twój zestaw prezentuje :) a o kiczu nie ma mowy...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny codzienny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja<3

    zapraszam do siebie na nowy wpis! odwdzięczam się<3
    http://neverwithoutglasses.blogspot.com/2015/11/keep-calm-and-love-norway.html#more

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz cudownie w kolorze różowym! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl