silver shoes

Lustrzane szpilki to była miłość z tych 'od pierwszego wejrzenia'. Cały czas próbuję oprzeć się urokowi złotych, ale obawiam się, że przegram tę walkę. Tym bardziej, że są naprawdę wyjątkowo wygodne.
Fakt, że doskonale pasują do imprezowych/wieczorowych stylizacji jest raczej niepodważalny. Ja natomiast pokazuję je dziś w zestawie codziennym. Myślę, że w takiej wersji również świetnie się spisują. Moja propozycja to jeansowy zestaw z ciepłym jasnoszarym ponczo.

ponczo - tutaj (klik)
koszula - Stradivarius (+DIY)
spodnie - Candy_tm


14 komentarzy:

  1. Super ! A koszula i szpilki świetne, bardzo mi się podoba Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty sa śliczne !

    ______________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Świetne szpilki, które w połączeniu z resztą tworzą wspaniałą stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. so cool outfit..i like your shoes and wool cape

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, i wiem nawet gdzie zdjęcia były robione!!!:) Szpilki- moja miłość:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko mi się podoba w tym zestawie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpileczki skradły moje serducho :)! Podobnie jak futrzana kita dopięta do torby :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne szpilki! Cala stylizacja bardzo mi sie podoba :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl