black & black

Dzisiejsza propozycja to czarny codzienny zestaw. Ponczo w geometryczne wzory, skórzane spodnie i botki z frędzlami.
Apropo czerni, przypomniało mi się właśnie, że co roku w okolicach wiosny/lata myślę sobie "jak ja mam dosyć tych czarnych zestawów! nie wrócę już do nich", po czym przychodzi jesień/zima i myślę sobie "czarne stylówy to jest to!", haha :-) Dzięki bogu, że moje wiosenno-letnie myśli nie wchodzą w życie. Według mnie ten zestaw to dowód na to, że czarny zestaw wcale nie oznacza nudnego zestawu. A jak jest w Waszym odczuciu? :)

ponczo - tutaj (klik)
płaszcz - tutaj (klik)
spodnie - no name



15 komentarzy:

  1. Botki sa rewelacyjne! NaTomiast nie potrafię sie przekonać do tych futrzaków do torebek :) choć wiem, ze sa mega modne :)

    __________________
    http://blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz:) piękne masz ponczo:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie wyglądasz.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chce cie obrazac, ale niektore stylizacje w ogole nie pasuja do twojego wieku. Na zdjeciach powyzej wygladasz jak 'stara malenka', pierwsze moje skojrzenie gdy spojrzalam na te zdjecia 'nauczycieleczka jezyka polskiego po 50tce'. Sory za szczerosc, mozesz sie nie zgodzic z moim zdaniem oczywiscie. Dziewczyno jestes mloda, masz jeszcze czas na tego typu ubior. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za szczerą opinię, jednak tak jak chyba przypuszczałaś - zupełnie się z nią nie zgadzam :-) jeśli tak wg Ciebie ubiera się nauczycielka jęz. polskiego po 50tce, to skoro ja mam +/- 30 lat mniej, powinnam chyba nosić same t-shirty z myszką miki. Nawet po tym komentarzu i po tym jak mnie nakierowałaś na swój punkt widzenia - wciąż nie widzę w tym zestawie nic podobnego do tego, co widzisz Ty.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetne panczo ;) jak dla mnie wyglądasz idealnie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylowka i całkiem fajnie skomponowała sie z tłem na zdjęciach ;)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie!
    no i pomponik musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie! Jesteś przykładem, że czarne ubrania wcale nie muszą być nudne! No po prostu rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna świetna stylizacja :) każdy element tej stylizacji przypadł mi go gustu !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana gdzie kupiłaś tą piękną koszule biało-czarną w krate, w której prezentujesz się na insta?? Jest poprostu cudna! :) z góry dziękuję za odpowidź ściskam i całuje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie i bardzo stylowo,bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl