colorful lips

Po dość długiej przerwie - witam Was ponownie :) Zresztą prawdopodobnie już po raz ostatni w tym roku. Mam nadzieję, że święta minęły Wam cudownie. Mimo, że u mnie świętowanie trwało o jeden dzień dłużej niż zawsze, jakoś wyjątkowo szybko zleciał mi ten czas.
Przechodząc do zestawu - dziś propozycja w 100% codzienna, minimalistyczna, wygodna i bardzo prosta, pomijając nietypowy płaszcz w kolorowe usta. Lubię takie nietuzinkowe rzeczy, które czynią zestaw w pewien sposób oryginalnym.

płaszcz - tutaj (klik)
sweter - tutaj (klik)
spodnie - tutaj (klik)
naszyjnik - Hapiness Boutique (klik)
torebka - Parfois

P.S. Jeśli wpadło Wam coś w oko w sklepie Happiness Boutique, to mam dla Was kupon na 10% zniżki na zamówienia powyżej 19euro, ważny do 20 stycznia. Kod: tinyproperty


17 komentarzy:

  1. Swietna stylizacja. Powiew mlodosci ;) czy mozemy liczyc w przyszlym roku na czestsze posty ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba, tylko kurtka jakoś mi nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk mega zachwycona jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa kurtka :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi sie podoba!:) a kurtka przeslodka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale smieszna fajna kurteczka :) zapraszam czasem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, ciekawa i perfekcyjnie dopracowana!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz piękną i dość oryginalną kurteczkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka zwraca na siebie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku przeszlam z tym jedzeniem świętecznym samą siebie- także cieszę się, że już po świętach :P hehe

    Czadowa jets ta kurtała aaaaaaaa też chcę !! :) :)
    piękne kolory, od razu samą gęba do monitora się uśmiecha- wlasnie takich wyraznych i zdecydowanych kolorow brakuje mi teraz na ulicach, na większości blogow, już szaro, buro i ponuro grrrr

    super wyglądasz kochana!

    Jak tam imprezka sylwestrowa udała się ? :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw!


    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    http://alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie wyglądasz. Uwielbiam Twoje stylizacje :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja i ciekawa kurtka :)
    Buziaki :)
    mój blog ----> http://wiczka12.blogspot.com/2016/01/promise.html

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl