Geometric cardigan

Był taki czas, kiedy w moich codziennych zestawach królowały sukienki i spódniczki. Lubiłam ten czas i mimo że chętnie bym do niego wróciła, to jakoś... nie mam weny na zestawy z sukienkami. Na pewno wiecie o co mi chodzi. Stąd też od długiego już czasu widujecie mnie z reguły w spodniach. Dziś mam na sobie nowe, skórzane rurki z ciekawymi wstawkami. To chyba mój pierwszy eko-skórzany nabytek tej części garberoby, zazwyczaj stawiałam na woskowane.
Odchodząc od tematu spodni, góra mojego dzisiejszego zestawu to taki mały misz-masz. Bluzka z wiązanym dekoltem, geometryczne wzory na swetrze, krata na szaliku... Mimo wszystko myślę, że uniknęłam efektu 'przedobrzenia'. Mam nadzieję, że dzisiejsza stylówka przypadnie Wam do gustu. :)

spodnie - JONA (klik)
sweter - tutaj (klik)
bluzka - tutaj (klik)
kurtka, szalik - Candy_tm
buty - Allegro


14 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :)
    poklikane,klikniesz w link do kożuszka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cute outfit..i love your pants and your coat seems so cozy
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi sie Twoje okulary <3

    ____________________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, rewelacyjny sweter i szal!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten kardigan! buziaki

    http://moje-kreacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. idealna stylizacja;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, spodnie i szalik rewelacja

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny sweter, ale bluzka jeszcze ładniejsza
    no i spodnie i buty
    w ogóle całość bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty, narzuta i szalik to mistrzostwo! Bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w tej bluzce! :)

    https://www.instagram.com/p/-me_DJsbBn/?taken-by=littlecupofart

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw, właśnie czekam na taką samą bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie są fantastyczne ! sama dumnie bym takie nosiła <3
    i ta wiązana przy dekolcie bluzka bardzo mi się podoba- boska jest ! też poszukuję czegoś podobnego dla siebie, ale niestety w sieióekach jest teraz dużo tego typu tandety :/
    super wyglądasz kochana!

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl