Gold sweater

Cześć :-) Dziś mam dla Was kolejny codzienny, wygodny zestaw. W roli głównej złoty sweter, na który czaiłam się przez kilka miesięcy i ciągle to odwlekałam. Nie byłam jakoś pewna, czy na żywo będzie taki, jak sobie wyobrażałam. Na szczęście zamówienie to okazało się bardzo trafione. Do niego założyłam oliwkowe bojówki, które ostatnio uwielbiam (są elastyczne i dzięki temu mega wygodne, czego nie można powiedzieć o wszystkich spodniach), beżową parkę z rudym futerkiem oraz buty, na które polowałam baaardzo długo. Jak Wam się podoba?

sweter - tutaj (klik)
kurtka - tutaj (klik)
spodnie - JONA (klik)


15 komentarzy:

  1. WOOOOW! Noooo genialny zestaw! Kurtka jest przepiękna! Ciekawy kolorek ;)
    I ten złoty sweter, bomba! :)
    Buty też suuuper!
    Pozdrawiam, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio taki sweter wyrzuciłam :P
    ps. okulary są boskie <3
    ________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter w połączeniu z tą kurtką nie przypadł mi do gustu, może dlatego, że nie był w całości wyeksponowany, ale na kolejnych zdjęciach sweter skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh te buciki 3 poluję na nie od dłuższego czasu ;-) możesz podać namiar na ten sklep?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kupiłaś buty?

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna kolorystyka:) śliczną masz kurteczkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sUPER! bARDZO FAJNE ZESTAWIENIE. PODOBA MI SIĘ KOLORYSTYKA!

    OdpowiedzUsuń
  8. kurteczka i sweter pasują do siebie idealnie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawienie kolorów :) Sweter ma kapitalny splot, a spodnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. na zdjęciu 3 i 5 - mistrz drugiego planu :P hehe to Twoj osobisty ochroniarz, który chodzi z Tobą na sesje ? :P hehe

    Sweter robi robotę w tym zestawie- nie potrzebuje żadnych zbędnych dodatków, bo gra pierwsze skrzypce !
    jest fantastyczny !

    Tez poluję na jakąś parkę dla siebie, ale jeszcze nic ciekawego nie znalzłam :/ grrr

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny zestaw ! sweterek rzadzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wszystko, co się świeci, ten sweter jest bombowy !! Ale jakie Ty już długie włoski nasz Kochana ! 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Booski sweter i botki!! Ogólnie zestaw rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl