let's wear some color

Witajcie w nowym roku! To już kolejny, który witam tutaj, z Wami. Co prawda poprzedni rok był dość ubogi w posty, a tym bardziej w moje chęci i motywacje do blogowania, ale staram się nie odpuścić tak łatwo i walczę. :) Pod ostatnim wpisem jedna czytelniczka zadała mi pytanie czy w tym roku możecie liczyć na więcej postów. Miło, że są osoby, które chciałyby, abym bywała tu częściej. Ja także bym chciała, ale czy da się zrobić... czas pokaże. Dobrze wróży jednak fakt, że choć obecnie walczę z przeziębieniem, a na dworze -7*C, zebrałam się dziś, by zrobić fotki i wstawić tu ten wpis. Zapraszam do obejrzenia efektów. :)

P.S. Tych, którzy posiadają konta na Instagramie, zapraszam na mój profil (klik) - tam jestem aktywna prawie codziennie.

sweter - tutaj (klik)
czapka - Candy_tm
szalik - tutaj (klik)
płaszcz - Frontrowshop


9 komentarzy:

  1. Cudowna energetyzująca stylizacja :)
    Zimą właśnie takie sprawdzają się najlepiej, żeby choć trochę poprawić swoje samopoczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw! boskie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się to jak odważnie połączyłaś kolory:) cudownie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. great combo..i like these colors and this scarf is very nice

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te kolorki u Ciebie! pięknie wyglądasz;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. szal i okulary świetnie do siebie pasują :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Nia narzekaj, u mnie -12 ! ;) czapka wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW płaszcz i szalik genialne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny płaszczyk:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl