pink again

Cześć :) Na dziś przygotowałam codzienny zestaw z duuużą dawką słodyczy i uroku. Topową, różową parkę na pewno dobrze już znacie - jest zresztą tak popularna, że niedawno przez chwilę naszła mnie myśl o pozbyciu się jej - z racji, że na ogół trochę przeszkadza mi fakt, iż dana rzecz jest już trochę 'oklepana'. Kiedy ją jednak założyłam na siebie, odpędziłam od siebie te myśli. Jest tak cieplutka, mięciutka od środka i wygląda tak uroczo, że ciężko byłoby znaleźć coś na jej zastępstwo. Pod spód założyłam nie mniej słodką, 3-kolorową bluzę, która wzbudziła niemałe zainteresowanie, kiedy pokazałam ją na swoim Instagramie (jest do kupienia w dość niskiej cenie TUTAJ). Do tego skórzane spodnie z zamkami i cieplutkie, uwielbiane przeze mnie mukluki. Słodko niemalże do bólu, a co! :-P

bluza - tutaj (klik)
kurtka - tutaj (klik)
spodnie - House


A po codzienną dawkę optymizmy i codziennych outfitów zapraszam na mojego Instagrama :-) (KLIK)
sweterek ze zdjęcia - tutaj (klik)


7 komentarzy:

  1. słodka ta parka :)

    _________________________
    www,justynapolska.com
    stylistka&makijażystka w jednym

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba kurtka. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna stylizacja a kurtką jestem zachwycona;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiesz jaki rozmiar masz tej bluzki? Bo chciałabym ją kupić i zastanawiam się jaki wybrać :D
    A stylizacja jak zawsze super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wyglądasz. Masz świetną kurtkę, cudowny ma kolor ;)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl