zoom on red

Cześć :) Dziś przybywam z następnym, codziennym zimowym zestawem. Niestety u mnie po pięknej, białej zimie nie ma już śladu, a jeszcze przedwczoraj sypał śnieg. Dziś natomiast za oknem najgorsza możliwa wersja jesieni. Staram się dzielnie czekać na wiosnę, ale na pewno wiecie sami, że ciężko w tej sprawie obejść się bez jakiegokolwiek marudzenia. Żeby jednak nie wprowadzać ponurej atmosfery, przejdę lepiej do tematu dzisiejszego zestawu. Jest to opcja na cebulkę, w której czerwień 'podkręca' całość. Do tego biała futrzana narzutka, ulubione jeansy, przeurocze, wielkie futrzane rękawiczki a'la 'łapy niedźwiedzia oraz czerwone sneakersy Carinii, które zapewne spodobają się zdecydowanej mniejszości, mnie jednak porwały od pierwszego wejrzenia.

narzutka - tutaj (klik)
kurtka - sc9.pl
buty - ButSklep
rękawiczki - szaleo.pl (klik)
szalik - Candy_tm



17 komentarzy:

  1. Jak zawsze pięknie wyglądasz. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość świetna, ale torebka jest boska :) Gdzie kupiona ?:)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!!! Wszystko pięknie wygląda :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona Twoim zestawem:) wszystko mi się podoba;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba, a szczególnie kurtka i szal :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pięknie wygladasz:) super kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sweterku się zakochałam❤😍 piękny zestaw 😍

    http://kosmetycznapasjo.blogspot.com/2016/01/witajcie-kochani-postanowiam-zaozyc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie!

    ___________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & MaKeup

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna stylizacja i cudowne zdjęcia :)
    Od razu Cię obserwuje!
    Pozdrawiam :)
    mój blog ----> http://wiczka12.blogspot.com/2016/01/promise.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolinka Śliczności, mam do Ciebie serię pytań - będzie mi niezmiernie miło, jeśli odpowiesz :))
    1. Jakim telefonem wykonuje aż zdjęcia na Instagram? Czy to jakiś Samsung?
    2. Po jaki podkład sięgasz najczęściej i czy do zdjęć na bloga nakładasz ten sam fluid, co na co dzień?
    3. Ile masz wzrostu?
    4. Czy można wiedzieć jakim obiektywem i sprzętem wykonujesz sesję stylizacji?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi, nie chcę być wcibska - to tylko moja ciekawość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Zdjęcia robione telefonem powstają przy użyciu Samsunga Galaxy S5
      2. Używam Revlona Colorstay, kiedyś na co dzień używałam lżejszego podkładu niż do zdjęć, ale z czasem niestety tak się przyzwyczaiłam do tego krycia w 'dni zdjęciowe', że w lżejszym zaczęłam się źle czuć
      3. 165cm
      4. Mam Canona 1100d z obiektywem 50mm 1:1.8 II (ten duet już powoli ledwo zipie...)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Nie podobają mi sie parki ale ta wygląda wyjątkowo:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, ta torebunia.. A futrzak boski, oddawaj fartucha! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w butkach ;) Cały look mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl