Pink long coat

Czy Wy też odczuwacie jak myśl o nadchodzącej wiośnie pobudza chęci do działania? Ja baaardzo! Cieszy mnie to niesamowicie, bo to napędza mój wewnętrzny optymizm, co jednocześnie niesie za sobą same plusy. Mimo że dziś za oknem pogoda jest dość kapryśna (na przemian śnieg i deszcz), to świadomość, że niedługo już marzec, wpływa na mnie bardzo pozytywnie. To tylko dowód na to, jak wiele może zmienić myślenie, nastawienie. Dlatego nawet w kiepskich sytuacjach szukajcie zawsze plusów! :-)
Tymczasem zerknijcie na moją propozycję już bardziej wiosennego zestawu, z różowym płaszczem o bardzo modnej w tym sezonie (choć bezlitośnie skracającej sylwetkę) długości oraz z przecudownymi, szarymi wiązanymi szpilkami. Kojarzą mi się one z baletnicami, a tym samym są bardzo dziewczęce i pełne uroku. 

płaszcz - tutaj (klik)
spodnie, koszula, torebka - Candy_tm (klik)


16 komentarzy:

  1. Boska koszula i okulary, a całość bardzo przyjemnie się prezentuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie myśl o wiośnie niesamowicie nakręca :)
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jaka śliczna stylizacja- świetna jakość zdjęć
    Co powiesz na obs za obs ?-zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam też na konkurs który organizuję

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tu u Ciebie pięknie i tak wiosennie;) śliczne masz okularki:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look. bardzo podoba mi się połaczenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie wyglądasz , a płaszczyk wymiata <3
    http://xthy.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygladasz , śliczny płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny plaszcz!

    http://moje-kreacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja! ♥
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny płaszczyk!! i buciki, wyglądają na wygodne? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne szpilki<3
    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciesze się, że pomimo ponurej pogody, Ty zdecydowalas się jeszcze na tak wyraźne i zdecydowane kolory, których niestety powoli zaczyna brakować na ulicach- na większości blogow, szaro, buro i ponuro grrrrr
    wyglądasz świetnie !
    a płaszczyk jest fantastyczny! <3 wcale się nie dziwię, że już jest wyprzedany :)

    buty 89 zł
    mogę również prosić o kliki ? :)
    z góry wielkie dzięki :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. prostujesz włosy?
    jakich kosmetyków używasz do pielęgnacji? bo masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka słodka koszula i okulary *.* Jeju stylizacja jest przepiękna !
    Wygladasz istnie wiosennie i cudownie ! <3
    Szpilki rewelacja a płaszcz jeszcze cudowniejszy ma przepiękny kolor !
    Oj tak myśl o wiośnie bardzo napędza do działania i chęci robienia czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula, bardzo fajny look ;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl