sporty girl

Dzisiejszy zestaw to totalna odmiana od mojego codziennego wydania. Bardzo rzadko noszę bluzy i stawiam na tak stuprocentowo sportowe looki. W swojej szafie mam tylko dwie bluzy z kapturem, wliczając w to tę ze zdjęć. Ale wiecie jak to jest... Kiedy nagle przychodzi ni stąd ni zowąd ochota na coś - tak mnie właśnie ostatnio naszło na zamówienie sobie jakiejś bluzy. Zupełnie inaczej natomiast było z Superstarami, ochota na nie wcale mnie nie naszła ostatnio, bo miałam ją już od dobrego roku! Ciągle się przymierzałam do kupienia ich, ale i ciągle odkładałam to na później. Często w takich sytuacjach to długie odkładanie zamówienia na później skutkuje tym, że ostatecznie daję sobie z daną rzeczą spokój, ale w tym wypadku nie mogło tak być. Uwielbiam je!

kurtka - tutaj (klik)
bluza - tutaj (klik)
jeansy - tutaj (klik)


14 komentarzy:

  1. buty!!! :D cudne! zresztą jak cała stylizacja ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz ,że to jest idealne połączenie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne włosy ! Cudowna stylizacja, oj znam to gdy ma się tylko dwie bluzy na styk :*
    Lecz ja od tamtego roku zaopatrzyłam się w dwie kolejne ;)
    Stylizacja jak najbardziej udana świetne dżinsy :*
    *Bykocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza świetna. A jeśli chodzi o superstary- buty czad! Jestem w nich zakochana po uczy i pasują do wszystkiego!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look:) kurtka jest super;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja,też mam tak często z zakupami. Najpierw coś mi się spodoba,jest świetne, nie mogę przestać o tym myśleć,ale z czasem pomimo dalszej chęci na kupno, nic z tego nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. za każdym razem jak widzę te buty na zdjęciach mam ochotę je zamówić.. jednak gdy widzę je na żywo to już ta ochota mija :(
    W twojej stylizacji prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ost coraz częściej taki styl doceniam, biegnąc za synem na placu zabaw

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl