suede dress

Witam Was po małej nieobecności (czyli jak zwykle ostatnio - pojawiam się i znikam :)). Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe, a po cichu liczę, że są tacy, którzy nawet trochę tęsknią. :) U mnie wszystko w porządku, sesja dobiega końca, za mną mały zimowo-snowboardowy urlop, po którym mam mnóstwo pracy i to na niej skupia się ostatnio cała moja uwaga. Nie narzekam jednak, postanowiłam sobie bowiem, że w tym roku muszę mocno wziąć się w garść, dużo pracować i nie marudzić (za wiele:P). Liczę, że to zaowocuje i będę mogła dzięki temu spełnić swoje małe marzenie.
Apropo dzisiejszego zestawu, to jest to taka mała odskocznia od samych codziennych stylówek, które tu pokazywałam ostatnimi czasy. To bardziej elegancka propozycja, która na pewno świetnie sprawdzi się na wieeeele różnych okazji - na obiad z rodziną, kolację z ukochanym, na nadchodzące walentynki , na małe przyjęcie urodzinowe itp. Zamszową sukienkę z modnym wiązaniem na dekolcie połączyłam z klasycznymi, cielistymi (i baardzo wygodnymi) szpilkami, które są ostatnio moimi ulubionymi.
P.S. Zapraszam na mój Instagramowy profil, na którym jestem aktywna niemalże codziennie - KLIK

sukienka - tutaj (klik)
torebka - F&F


15 komentarzy:

  1. Kurczę, znów pokazujesz buty w baaardzo moim typie i znów będę musiała sobie kupić takie same ! Rzadko jesteś i tez musisz kusić! 😊 piekna sukienka ( ale buty 💖) ! I jakie masz juz długie! Ja bym sobie te blond końcówki na taki mroźny blond pomalowala (bezczelnie Ci to sugeruję) ! 😅 Ogółem, pięknie wyglądasz 😊!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosną pewnie będę myśleć o jakichś zmianach - rozjaśnienie na lato to jest dobra myśl :) z tym że zimny blond to najgorszy morderca włosów...
      Dziękuję :*

      Usuń
  2. ii love your lace up dress and nude shoes

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wiązany dekolt robi ostatnio furorę w blogosferze :)
    Kiedyś widziałam bluzkę taką luźną w Zara z podobnym wiązaniem. Niestety za późno o nim pomyślałam i szybko mi ją wykupili:(

    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta sukienka :)
    Muszę sobie taką koniecznie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka śliczna :) ma piękny bordowy kolor :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Bardzo mi sie podoba sukienka, ślicznie w niej wyglądasz i jakie masz już długie włosy :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przepięknie, a sukienka jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka. :)
    Ostatnio zakochałam się w zamszowych rzeczach, chociaż przy mojej figurze ciężko znaleźć coś co będzie wyglądało dobrze. Póki co do mojej szafy wpadła spódniczka, sukienka i kurtka, ale na pewno, z biegiem czasu, przybędzie tam parę innych rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tło masz super

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl