breathe of spring

Moje bezgranicznie niecierpliwe oczekiwanie na wiosnę w końcu może zacząć mieć odzwierciedlenie w coraz lżejszych zestawach, w końcu temperatura łaskawie zaczyna na to pozwalać. Piękny miętowy płaszczyk debiutuje na blogu w zestawie typowo dziewczęcym. Na pewno ładnie wyglądałyby do niego także szpilki (i mocno rozważałam takie rozwiązanie), ale tym razem chciałam postawić na typowo wygodny zestaw i wybrałam sneakersy, rezygnując z bardziej kobiecego wydania. 

płaszcz - tutaj (klik)
spodnie - tutaj (klik)
sweterek - Candy_tm
zegarek - TimeTrend.pl
torebka - Parfois 


12 komentarzy:

  1. Ahhh, te różowe pazurki ;) i płaszczyk rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny zegarek :) buziaki

    http://moje-kreacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Biel, mięta i róż w postaci kwiatów to idealne połączenie! Przywołujesz wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest bardzo fajna, a kwiaty w niej wyglądają po prostu genialnie. Uwielbiam taki akcenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne butki i kolorystyka całego zestawu ;) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie kolory *.*
    Wyglądasz cudownie iście wiosennie ! Plaszczyk jest przepiękny a sweterek ma boski kolor <3
    Kwiaty w torebce stworzyły cudowny akcent !
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz :) perfekcyjny look
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl