it's spring finally!

Witam Was radośnie pierwszym wpisem tegorocznej wiosny. Tak bardzo czekałam na jej nadejście! Podobno zapowiadają się piękne, ciepłe święta - na ten moment więcej do szczęścia mi nie trzeba. :)
Odnośnie dzisiejszego wpisu - przedstawiam Wam zestaw w ciemnych kolorach, ale z wiosennym akcentem w postaci (bardzo wygodnych!) botków z odkrytymi palcami. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ta stylówka. :)

koszula - tutaj (klik)
kurtka - tutaj (klik)
torebka - selfieroom. (klik)
spodnie - tutaj (klik)


12 komentarzy:

  1. Mnie przypadła ta stylizacja do gustu i to bardzo! :)
    Buty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie kochana <3. Bardzo ładnie Ci w takim kolorze na ustach. Jestem zachwycona. Piękna <3.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. stunning outfit..i like your shirt
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna jest ta koszula, chyba sobie zamówię następnym razem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez sie cieszę ze mamy juz kalendarzowa wiosnę:) jedynie co mi brakuje to, ze za oknem jej nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana zachwycasz <3 Wyglądasz wspaniale :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. nic dodać nic ująć...rewelacyjny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna koszula ;)
    Bardzo fajnie wyglądasz w całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buciki rewelacja!
    A włosy ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne miejsce na sesję !
    Wygladasz ślicznie w tych włosach <3 koszula jest mega *.*
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl