magic moments

Dwa dni temu zostałam zaproszona przez mojego ukochanego na cudowną randkę do Sky Towera, który jest najwyższym budynkiem w Polsce. Randka ta była zdecydowania udana, wręcz cudowna. Moi Instagramowi obserwatorzy wiedzą już jak się ona dla mnie skończyła - otóż tego wieczora zostałam szczęśliwą narzeczoną. Zanim jednak to się stało, zaraz po wejściu do apartamentu postanowiłam zrobić trochę zdjęć na bloga w ładnej, innej scenerii.
Przedstawiam Wam zestaw, a w zasadzie 2 zestawy,  w stylu marynarskim. W pierwszym wydaniu czerwone cygaretki połączyłam z pasiastą koszulą, w drugim zestawie natomiast wymieniłam ją na top oraz kardigan. Zarówno jedno i drugie połączenie świetnie by wyglądało z trampkami czy espadrylami, jednak ja postawiłam tym razem na piękne złote sandałki, w których się totalnie zakochałam.
Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć wspomnianych zestawów. Na koniec postu czeka na Was namiastka tego, jak wyglądała reszta naszej randki.
Do usłyszenia!

Wpis powstał przy współpracy z siecią Lidl Polska, w której już od dziś znajdziecie marinistyczną kolekcję, m.in. cygaretki ze zdjęć w kilku kolorach, kardigany, topy, spódnice oraz trampki.

spodnie, top, kardigan - Lidl
koszula - Magic Women
sandałki - Deez24




12 komentarzy:

  1. świetne zestawy
    a foty z insta, widać,że randka udana

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne widoki mieliście. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie wyglądasz bardzo spodnie mi sie podobaja i ta obłedna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie wersje są genialne :D Fantastycznie wyglądałaś ;) No i gratuluję zaręczyn Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemne dla oka stylizacje! Jeszcze raz gratuluję i cieszę się Twoim/Waszym szczęściem :) To cudowne uczucie, znam to skądś, hihi! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ujęcia a zaręczyn szczerze gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :) Piękne spodnie i sweterek.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wnętrze i ty na zdjęciach - cudo!

    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta stylizacja;) a w czerwonej sukience wyglądasz obłędnie <3
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Face miał świetny pomysł, wygladałas super zarówni w kiecce jak i tej koszuli ze spodniami;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl