silver & grey

Witam Was po kolejnej bardzo długiej przerwie, ale to już chyba stało się w zasadzie normą. :) Bardzo kiepsko u mnie z czasem, ale też i bardzo nie chcę zaprzepaścić tego, ile serca i pracy włożyłam w blogowanie. Poza tym lubię to miejsce i czuję dość duży sentyment do niego. W gruncie rzeczy sporo się w moim życiu dzięki niemu zmieniło, i są to same zmiany na lepsze. Jeżeli jest tu ktoś, kto chciałby być ze mną bardziej na co dzień, na bieżąco, to zapraszam na mojego Instagrama (klik), ponieważ tam jestem baaardzo aktywna każdego dnia.
Tymczasem zapraszam Wam do obejrzenia mojego srebrno-szaro-białego zestawu. Propozycja codzienna, szczególnie dla zwolenniczek wysokich obcasów.
Buziaki, do następnego razu!

ramoneska - tutaj (klik)
spodnie - no name
torebka - selfieroom.pl


5 komentarzy:

  1. Kiedyś bym mogła wyjść w sreberku bez problemu,a teraz bym musiała się długo zastanowić nad jego wyborem:)
    Chyba jednak pozostanę przy klasycznych barwach jak czerń i biel itp;)
    Za to ty , widać , że super się w tym kolorze czujesz :) i oto chodzi prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połązcenie! SUPER całość!

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw wygląda perfekcyjnie;) śliczne masz buty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kolorystyczne! Fajnie byłoby jakbyś napisała tutaj coś więcej, np. podzieliła się wspomnianymi zmianami i możliwościami jakie dało Ci blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl