casual

Witam Was po raz pierwszy w maju :)
Wreszcie się doczekałam, pamiętam jak kilka miesięcy temu marzyłam o tym, aby się teleportować w czasie  i mieć już maj. No i jest. Kocham ten wiosenny czas - słońce, wzrastająca temperatura i zieleń trawy tak pozytywnie na mnie wpływa, że zamiast normalnie chodzić, mam ochotę podskakiwać. :P
Od razu przyjemniej jest wyjść na zewnątrz i zrobić jakieś zdjęcia (co bez wątpienia widać po moim Instagramie - klik). Dziś proponuję codzienny, nieprzekombinowany zestaw w klasycznych barwach. Moda modą, ale połączenie jeansu, bieli i beżu/brązu w zamszowej odsłonie to zestaw, który chyba nigdy mi się nie znudzi. Mam nadzieję, że Wy także lubicie to połączenie. :)

kurtka - tutaj (klik)
spodnie - tutaj (klik)



12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie klasyczne zestawy, do których się wszystko dobierze <3. Piękne, modne buty <3.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. MEGA! Każdy element tej stylizacji, chętnie przygarnęłabym do swojej garderoby :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne sandałki:) Bluzka z wiązaniem na dekolcie baaardzo mi się podoba, ale niestety to nie fason na mój biust:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look, bardzo podoba mi się odcień jeansu ;) No i butki oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze piękna!


    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: niebiesko, wiosennie z dodatkiem żółtych żonkili - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz <3 Mam bardzo podobną kurtkę i uważam, że to strzał w 10 na ten sezon :D Boskie buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione buty! :) Jak zwykle PIĘKNIE WYGLĄDASZ:**

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog I fajne sytylizacje!

    annakonopinska.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl