sneakers

Wiecie już pewnie, że jestem fanką sneakersów. Chyba nawet nie skłamię, jeżeli powiem, że to jeden z moich ulubionych typów obuwia. Podobne do tych, które mam na poniższych zdjęciach, widzieliście już u mnie kiedyś. Z tamtych byłam bardzo zadowolona i uwielbiałam w nich chodzić, dlatego też postanowiłam zamienić je na podobne, ale ze skóry naturalnej, aby dłużej  mi posłużyły. Lubię je nosić do jeansów, ale i bardzo podobają mi się połączone z oliwkowymi bojówkami. Pasują nie tylko do totalnie sportowych looków, ale tym razem właśnie na taki postawiłam. Dobrałam do nich pikowaną bomberkę, bluzę ze sznurowaniem na dekolcie i czapkę z daszkiem. Czapki też zresztą ostatnio baaardzo polubiłam! W następnym wpisie pojawi się moja druga zdobycz w tej kategorii. Tymczasem...zapraszam do obejrzenia mojej sportowej, codziennej propozycji. :)

buty - MESS (klik)
kurtka - tutaj (klik)
bluza - tutaj (klik)
spodnie - JONA


8 komentarzy:

  1. W stylu amerykańskiej studentki, podoba mi się :)
    Na moim blogu stylizacja z najgorętszym trendem tego sezonu, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny luźny zestaw :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja świetna! Niesamowicie pasują Ci czerwone usta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twój uśmiech!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam te buty:-)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl