Superstar

Sama jestem trochę zdziwiona faktem, jak bardzo i jak równomiernie lubię zestawy kobiece, jak i sportowe stylówki. Mimo że to dwie skrajności, w obu wersjach czuję się równie dobrze. Tu co prawda ostatnio więcej jest tych sportowych, jednak na moim Instagramie pokazuję się znacznie częściej w szpilkach i sukienkach, więc zachęcam do obserwowania mnie tam (klik). Dziś swój blogowy debiut mają nowe Superstary w rewelacyjnym, nietypowym kolorze brudnego różu. Trochę się obawiałam, że ciężej będzie je do czegoś dopasować niż klasyczne białe, ale wcale tak nie jest (może to też sprawka tego, że róż to mój ukochany kolor...).
Do połączenia z dzisiejszego wpisu początkowo nie byłam przekonana (w początkowej fazie, kiedy wyobraziłam je sobie w głowie), ale po przymierzeniu...skusiłam się jednak. Mam nadzieję, że słusznie! Dajcie znać:))

kamizelka - tutaj (klik)
czapka - Adidas
spodnie - House
t-shirt - CK


11 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :) Adidasy fajnie się prezentują, i nie sa tak powszechne jak klasyczne biało czarne :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te spodnie, nie sądziła bym , że całość aż tak będzie pasować do sportowych butów ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te adidaski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twoje stylizacje i często do Ciebie zaglądam, ale tutaj jakoś wszystkiego zrobiło się za dużo. I futro i czapka i wyraziste buty :) Chyba po prostu nie przepadam za przepychem, ale co kto lubi, nie wszyscy musimy być tacy sami, a Twoją estetykę bardzo lubię tak czy inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacji i połączenie sportowego charakteru z kobiecym. Super Stary mają cudowny kolor !

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl