Caravelle - mój nowojorski dodatek na co dzień

Dzisiejsze niedzielne popołudnie należało do takich, jakie lubię najbardziej - piękna pogoda, rodzinna wycieczka, wspólny obiad. Wybraliśmy się w tak piękne miejsce, że aż szkoda było nie wykorzystać go do zrobienia kilku zdjęć. Postanowiłam dodać taki nietypowy, spontaniczny wpis na bloga z codziennym, wygodnym zestawem, a z racji, że outfit taki niezbyt odkrywczy, pomyślałam, że to świetna okazja, aby skupić się na czymś jeszcze - na przybliżeniu Wam mojego nowego "nadgarstkowego ulubieńca". :)
Inspirowaną nowojorskim klimatem markę Caravelle poznałam kilka dni przed zakupem tego zegarka, dużo czasu na namysł nie potrzebowałam, bo od pierwszej chwili zakochałam się w ich propozycjach. Jak się później dowiedziałam, Caravelle to najstarsza zegarkowa marka fashion (pierwsza kolekcja powstała w 1962r.). Ciekawe, nowoczesne jak na tamte lata wzory, z silnym modowym akcentem, szybko podbiły serca nie tylko Nowojorczyków, ale również całych Stanów. Inspirowane światową stolicą mody odzwierciedlały ducha Central Park, energię Times Square i urok Broadway’u. Trend na zegarki, które przede wszystkim mają stanowić unikalny dodatek stroju bardzo szybko zauroczył inne kraje. Od tego czasu marka Caravelle nieprzerwanie zachwyca, przedstawiając najgorętsze nurty w modzie, ale również kreując oryginalne i charakterystyczne tylko dla tego nowojorskiego stylu modele.
Po małej dawce historii, zapraszam Was do obejrzenia mojego cudeńka. :)

t-shirt - Missdecor
kurtka - Zara
torebka - Selfieroom
okulary - Żanna (klik)


14 komentarzy:

  1. WOW, zegarek przecudny <3 Chcę taki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, wszystko mi się podoba i to miejsce! Bajeczne :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowa ramoneska jest cudnaaa!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Świetne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja:) I te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz ekstra, a zegarek cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :) Ramoneska jest przepiękna ;) Torebka megaaa <3

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl