daily outfits

Ale ten czas pędzi...dopiero się zorientowałam, że ostatni wpis tutaj był w maju, a już mamy lipiec. Czerwiec zleciał błyskawicznie, ale to dlatego, że miałam duużo pracy, a przede wszystkim naukę do obrony i samą obronę. Na szczęście wszystko poszło lepiej niż bym sobie tego życzyła.
Tym razem przygotowałam dla Was zupełnie inny typ wpisu - są to zdjęcia uchwycone telefonem, spontanicznie złapane codzienne zestawy, bez planowanych sesji. Jestem bardzo ciekawa czy taka forma pokazywania tutaj stylówek Wam się spodoba. W następnym wpisie pojawią się tutaj pewnie już zdjęcia z urlopu, na który właśnie się szykuję. Cieszę się bardzo, że trochę odpocznę i się wyłączę. Wam także tego życzę! :)

sukienka - tutaj (klik)
buty - Deez24.pl
torebka - Candy_tm
kurtka - Zara

spódnica - tutaj (klik)
t-shirt - selfieroom.pl
buty - deez24.pl

sukienka - tutaj (klik)
kurtka - Zara

bluza - tutaj (klik)
spodnie - Tally Weijl
buty - butsklep.pl


16 komentarzy:

  1. Gratuluję obrony. A co do zdjęć z telefonu to jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacja, w szczególności pierwsza skradła moje serce! ;)
    PS. Gratuluje obrony!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love all outfits, but first is the best! These colors and strisp, awesome :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie wpisy dla odmiany też są fajne:)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna ta sukienka w paski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Non stop cośnowego, jak się nie ustawisz to i tak wyglądasz niesamowicie! Nie mówiąc o tym, że stylizacje są świetne. Chciałabym mieć taki asortyment... Masz z czego wybierać :D Tylko pozazdrościć...
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pierwszej stylizacji mam taką samą kurteczkę tylko w kolorze miętowym. Ile cudownych ciuchów w których jestem po uczy zauroczona <3.

    OdpowiedzUsuń
  8. asymetryczna w paski skradła me serce!!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna figura ! i czaderskie oksy na 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stylizacje są świetne, ale ostatnia wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie 1 i 3 stylizacja najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta sukienka w paski jest niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szara sukienka i ta w paski, dla mnie hity!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl